Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
2041431204   Planificar la lectura en centre
2018-2019   Curs. Educació Infantil-Primària
  
   5/10/2018 - 20/5/2019 (20 hores) de 17:30h a 19:30h
   ESC Mercè Rodoreda
   av. Catalunya, 30-36 (barri de Lloreda) (Badalona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Badalona
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Formació al centre adreçada a tots els docents per optimitzar activitats formatives en l'àmbit de la lectura a l'escola i redefinir i planificar l'espai dels 30' de lectura diaris i el temps de lectura en general.
  
Objectius   1. Revisar els 30’ de lectura diària a l’escola: enfocament i planificació dels continguts.
2. Recuperar el concepte i el rol de la biblioteca escolar / la biblioteca d’aula.
3. Integrar l'activitat El peso de mi mochila a l’àmbit de la formació dels mestres de l’escola i a la planificació del temps de lectura (30’ i d’altres).
4. Conèixer els fonaments d’una pràctica educativa d’èxit: Les tertúlis literàries dialoògiques.
  
Continguts   1. Planificació dels 30’ de lectura en l’eix del gust per llegir i en el model didàctic següent:
temps per llegir + temps per parlar-ne = temps de lectura
2. Model de biblioteca escolar/ biblioteca d'aula.
3. L’àlbum il·lustrat: Lectura d’imatges. Comprensió lectora inferencial i crítica
4. Fonaments de les tertúlies literàries dialògiques i proposta d’implementació.
  
Formador/a   Victor Ferran
  
Avaluació   Assistència al 80% de les sessions presencials i avaluació positiva de les tasques no presencials en l'àmbit de la transferència i l'aplicació en el propi centre de treball.
  
Requisits de  certificació   Acreditació de l'assistència i dels altres requisits (carpeta d'aprenenetage compartida escola-servei educatiu).
  
E-mail   crp-badalona@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent